Clienții tăi nu vin la tine pentru că nu înțelegi ce i-ar face să cumpere
Ai nevoie de claritate, direcție și viziune pentru afacerea ta?
Te simți confuz cu privire la produsele tale, clienții tăi și nu înțelegi cum să îi faci să te observe?
De cele mai multe ori, când creăm un produs sau un serviciu pentru a-l vinde, facem anumite greșeli.
– Fie începem să vindem fără să facem o analiză de piață –
Astfel că nu știm, specific, cât de mare poate fi piața noastră, dacă este cerere sau nu și nu știm cum să punem prețul corect. Facem toate cele de mai sus, așa, după ureche.
– Ori nu ne uităm la nevoile clare și specifice ale potențialilor cumpărători –
Te-ai întrebat vreodată:
Ce își doresc prospecții mei să simtă prin produsul meu? Ce experiență ei caută prin serviciile mele? Ce le lipsește de au ajuns să vină la mine?
Dacă ai șovăit în răspunsuri, fii liniștit, te înțeleg perfect. Toți trecem pe acolo la un moment dat.
Am creat acest masterclass de marketing “emoțional” special pentru a ajuta antreprenorii, fondatorii, managerii și specialiștii sau curioșii de marketing să înțeleaga pe deplin care-i treaba cu produsul sau serviciul lor.
Produs bun = marketing bun
Marketing bun = Vânzări
Se întâmplă deseori să sărim pași importanți când ne decidem să ne deschidem o firmă.
Nu luăm în calcul să testăm cât de vandabil este produsul meu sau cât de dorit este el.
Masterclass-ul de marketing emoțional te ajută să:
- Înțelegi care sunt trigger-urile emoționale ale oamenilor, ce îi aprinde și ce îi face să cumpere
- Descoperi care sunt punctele slabe și punctele forte ale produsului sau serviciului pe care îl oferi
- Capeți o viziune de ansamblu asupra pieței din România și București asupra afacerii tale și aportul său în societate
- Găsești soluții noi și inovatoare de a comunica cu prospecții tăi
- Ajungi la clienții pe care ți-i dorești pentru că înveți unde îi poți găsi
- Ce înseamnă că îmbin inteligența emoțională cu strategiile de marketing pe care le realizez?
O ramură interesantă a economiei este economia comportamentului, sau “behavioral economics”, iar această ramură a economiei este interesantă pentru că observă ce fac oamenii efectiv, în loc să vină cu teorii despre cum “ar trebui” să se comporte un om vis-a-vis de un produs sau serviciu, așa cum facem și noi de multe ori.
De multe ori când ne uităm la o organizație, sau un produs, ne gândim la acesta rațional, tranzacțional și ne așteptăm ca oamenii să reacționeze “rațional” sau normal la produsul meu, că are “sens”.
Vin și te întreb: … Când vreodată au fost oamenii mânați de logică?
Mai ales în detrimentul emoției?
ȘTIAI CĂ
În strategia militară primul lucru care te învață academia este să nu reacționezi logic și eficient? Motivul îl poți ghici?
Pentru că exact la asta s-ar aștepta inamicul.
Și există două moduri prin care să aduci valoare nouă din punct de vedere economic:
1/ Să afli ce vor oamenii și să găsești o cale isteață să le oferi asta
2/ Sau să oferi ce vrei să livrezi și să găsești un mod isteț prin care îi faci pe oameni să dorească ce ai tu
Valoarea economică a acestor două este la fel de importantă, chiar dacă par opuse, sunt totuși fețe ale aceleiași monede.
Emotional Marketing Masterclass îți schimbă perspectiva
Odată ce îți schimbi perspectiva, mai exact, când începi să vezi din perspectiva consumatorului, dacă te uiți prin ochii unui OM, în loc să te uiți prin ochii unui “robot matematic”, lucrurile devin ușor de deslușit.
Primești toate aceste resurse care însumate valorează 910 €
- GRATUIT Draftul strategiei mele de marketing pe TOT ANUL 2024:
Include
- Fișa GANTT
- Customer Journey
- Avatar de client
- Analiza stakeholderilor
- Project Management Templates
- GRATUIT fișele de misiune, viziune, valori, pe care le vom discuta împreună
- GRATUIT 2 ore de consultanță pe strategie de marketing, implementare de marketing, start-up management sau marketing management.
- Voucher 15% reducere la următorul masterclass de marketing care poate fi utilizat de oricine
Investiția ta este de 1200 RON. Prețurile cresc începând cu 15 Februarie!
Participă la Ediția 1 – 22 -23 Februarie, de la 17 la 20, în ambele zile. Vei primi informații despre locație după ce intri în posesia cursului.
Participă la Ediția 2 – 28-29 Martie, de la 17 la 20, în ambele zile. Vei primi informații despre locație după ce intri în posesia cursului.
Mai ai nevoie de timp să te decizi?
Nu-i bai. Ai garanția că primești toți banii înapoi la 15 zile de la absolvire, fără să te întreb motivul pentru care vrei banii înapoi, dacă nu ți-a fost util cursul.
Singurul instrument de care ai nevoie ca să fii specialist în marketing este Imaginația.
Și exact asta vom învăța aici.
Cum să transpunem din imaginația noastră, din mintea noastră, în emoție, iar apoi din emoția și mintea noastră în imaginația LOR – Clienților tăi, urmăritorilor tăi și viitorilor tăi parteneri.